خرید انواع ماشین چمن زن آلکو آلمان

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید انواع ماشین چمن زن آلکو آلمان
437

خرید انواع ماشین چمن زن آلکو آلمان با توجه به این که این برند با استاندارد های اروپا تولید شده است، کار ساده ای است . اما هزینه زیادی برای شما خواهد داشت.
یکی از دلایلی که شما مارک خاصی از دستگاه ها و ماشین آلات را خرید می کنید، این است که نمایندگی فعال در نزدیکی شما داشته باشد و بتوانید به راحتی در صورت نیاز از سرویس این مراکز استفاده کنید.
نکته دیگر برای خرید ماشین چمن زن این است که متناسب با نیازمان کارایی داشته باشد. مثلاً یک زمین بزرگ را نمی توان با چمن زن دستی و یا چمن زن برقی با توان کم اصلاح نمود. حتی اگر بخواهید طی چند شیف این کار را بکنید.

در مورد برند های دستگاه چمن زن موجود در بازار تنوع زیادی وجود دارد. اکثر برند ها ساخته شده در چین هستند. ولی برخی از انواع مارک ها مثل آلکو آلمانی بوده و در کیفیت و کارایی شهره می باشند.

انواع ماشین چمن زن آلکو

در برند آلکو آلمان که ممکن است در دو رنگ بدنه زرد و خاکستری در بازار آن را بتوان یافت مانند مارک های معتبر دیگر انواع مدل های زیر یعنی:

وجود دارد.
مدل های با بدنه خاکستری چمن زن آلکو تولیدات جدیدتر این کمپانی هستند. ماشین چمن زن آلکو شامل مدل های زیر است:

  • چمن زن بنزینی با عرض برش ۴۶ سانت، قابلیت ها: حرکت بوسیله اهرم کلاج و فشرده سازی بهینه مالچ ها با تکنولوژی نوین MAX AIRFLOW، مخزن ۷۰ لیتری و چرخ های بلبرینگی.
  • چمن زن آلکو با عرض ۵۱ سانت
  • چمن زن دستی آلکو با عرض ۳۸ سانت و برش تیغه ای استوانه ای است. حجم کمی را اشغال می کند و می توان آن را به راحتی جمع کرد.
  • چمن زن برقی با عرض برش ۳۲ سانت آلکو که بدنه ای از جنس PP دارد. وزن این مدل ۱۰ کیلو است و مخزن آن گنجایش ۳۰ لیتر را دارد.
  • چمن زن برقی ۱۴۰۰ وات با عرض برش ۳۸ سانت که این مدل های برقی را می توان بدون مخزن هم استفاده کرد.
  • چمن زن برقی با قدرت ۱۲۰۰ وات که عرض تیغه برش چمن آن ۳۴ سانت خواهد بود. مخزن این مدل ۳۷ لیتر گنجایش چمن های اصلاح شده را دارد.
  • چمن زن برقی ۱۴۰۰ واتی، ولی با عرض برش ۴۰ سانت که برای زمین های متوسط مورد پیشنهاد می شود. وزن این مدل ۱۹ کیلو است و جنس بدنه اش از پلاستیک می باشد.
  • یک مدل خاص از چمن زن برقی هم وجود دارد که نیاز نیست کاربر آن را هُل بدهد. چمن زنی که با نام ربات چمن زن شناخته می شود. سبک و حدود ۸ کیلو است و عرض برش ۲۸ سانت دارد. راحت می توانید تنظیم ارتفاع چمن انجام دهید و آن را راه بیندازید. باتری می خورد و سیستم خودکار در انجام اصلاح چمن ها دارد.

چمن زن آلکو بنزینی

 

خرید چمن زن آلکو به صورت اینترنتی

اما خرید چمن زن آلکو یا هر یک از مارک هایی که مورد پسند شما است به صورت اینترنتی کار ساده ای است. کافی است برند مورد نظر خود را در اینترنت سرچ کنید و از فروشگاه های معتبر ارائه کننده مناسب ترین را متناسب با شرایط قیمتی و فروش انتخاب نمایید. خرید اینترنتی سرعت انتخاب شما را هم بالا می برد.

ارسال به سراسر کشور نیز انجام می شود و البته شما اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد دستگاه چمن زن از هر برندی و نه فقط آلکو می توانید با کمک مشاوره رایگان تلفنی و یا شبکه های مجازی دریافت نمایید.

ماشین چمن زن الکو در انواع نام برده شده به دلیل این که دیگر واردات ندارد، کمتر در بازار توزیع دارد. فروشگاه هایی که مدل های قدیمی را دارند هم با قیمت نسبتاً بالا مدل های بریق و بیشتر بنزینی را عرضه می کنند.

چمن زن آلکو برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − دو =