خرید انواع چمن زن آلمانی برقی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید انواع چمن زن آلمانی برقی
439

خرید انواع چمن زن آلمانی برقی و یا انواع مدل از چمن زن های موتوری که سوخت بنزینی دارند از برند های مختلف باید متناسب با نیاز انجام شود. این گونه از دستگاهی که خریده اید بهترین استفاده را می توانید بکنید.
چه زمانی نیاز به چمن زن دارید؟ آیا جزو لوازمی است که در کل سال نیاز می شود؟

قطعاً می دانید که چمن زن زمانی به کار گرفته می شود که ارتفاع چمن ها زیاد شده و شادابی خود را از دست می دهند. زیرا تعادل بین قسمت هوازی و ریشه کم می گردد. خب این زمان بیشتر در نیم سال نخست هر سال و با شروع فصل رشد چمن ها است.
در نتیجه با وجودی که در ۶ ماه اول بیشتر نیاز به چمن زن دارید، اما باید انتخاب درستی از ماشین چمن زن داشته باشید که نیاز خود را با این دستگاه تا سال ها برآورده کنید.

برای انتخاب چمن زن نکاتی را باید دقت کرد که از جمله مهم ترین آن ها عبارتند از موارد زیر:

  • ابعاد زمین چمن
  • همواری و یا شیب دار بودن
  • نوع محوطه چمن کاری که باید اصلاح چمن های آن را انجام بدهید.
    ( منظور از این وشوع این است که در محل امکان ایجاد سر و صدا هست و یا مثل بیمارستان ها نباید صدای اضافی وجود داشته باشد)

 

کشور های مختلفی تولید کننده ماشین چمن زن هستند که شامل: ایتالیا، اتریش، و آلمان و چین می باشند، که در ایران هم برند هایی از این کشور ها به فروش می رسد.
اغلب مدل چمن زن های موجود در بازار ایران مارک های آلمانی هستند و یا تحت لیسانس آلمان تولید می شوند.

خرید چمن زن آلمانی برقی

خرید چمن زن آلمانی برقی مزیت های زیادی برای کاربران دارد که شامل موارد زیر می شود.

  • در دسترس بودن مارک های آلمانی در سراسر کشور
  • در دسترس بودن اغلب قطعات یدکی
  • کارایی بالا و آسان برای کاربران
  • زیبایی در طراحی و ارگونومی بودن
  • وزن مناسب و کم صدا بودن

همچنین باید توجه داشت که چمن زن آلمانی برقی و بنزینی دارای توان های مختلف می باشد. در نتیجه می توانید از توان ها و قدرت های کم موتور تا مدل های با موتور پر قدرت از آن ها خرید کرد.

البته هر چه توان بیشتر باشد، درست است که کارایی برای وسعت های بیشتر بهتر است، اما مواردی چون افزایش وزن دستگاه، افزایش صدا هم از معایبی است که باید در نظر گرفته شود.

بد نیست بدانید که چمن زن آلمانی برقی و یا تولید هر کشور دیگری که باشد، هم برای زمین های نه چندان بزرگ پیشنهاد می شود. و سر و صدای زیادی ندارد. البته مارک های آلمانی تنها مدل برقی ندارند.
خوشبختانه هر برندی انواع چمن زن بنزینی و تراکتوری را هم برای زمین های متوسط و بزرگ دارد.
در عین حال که اغلب مارک های چمن زن آلمانی برقی و یا موتوری هستند، برخی مدل ها و برند ها مثل آلکو هستند که چمن زن دستی هم برای زمین های کوچک که بیشتر در ویلاها و باغ ها و ادارات طراحی شده اند، کارایی خواهند داشت.

چمن زن گیربکسی آلمانی

انواع مارک چمن زن موتوری آلمانی

خب همان گونه که گفته شد، انواع مارک چمن زن موجود در بازار غالباً یا آلمانی اصل هستند و یا این که در چین و تحت لیسانس آلمان تولید می گردند.
این مارک ها شامل موارد زیر می شود.

  • آلکو
  • افکو
  • اشتیل

برند هایی مانند: ولف گاردن، آینهل، تاپ گاردن هم چینی هستند. ولی بعضاً با نظارت شرکت های آلمانی برای کاهش هزینه ها تولید شده اند.چمن زن برقی آلمانی به ویژه از برندی مثل ولف گاردن و نیز الکو می تواند به شما تجربه استفاده از تکنولوژی روز دنیا را بدهد. در نتیجه لذت کار با ادوات باکیفیت را در کشور خود احساس خواهید کرد. البته نکته مهم در چنین ادواتی خرابی بسیار کمتر آن ها است.

چمن زن آلمانی بنزینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 4 =