خرید سمپاش به صورت عمده

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید سمپاش به صورت عمده
485

خرید سمپاش به صورت عمده بیشتر توسط مراکز فروش ابزار باغبانی و کشاورزی برای پخش بین کشاورزان و باغداران انجام می شود و در نتیجه می تواند شامل تنوع مدل و ظرفیت هم باشد.
سمپاش یک وسیله پاشیدن انواع محلول ها و سموم است که در ظرفیت های مختلف برای کارهای متنوع طراحی شده است. شاید شباهت هایی با آبپاش هم داشته باشد.

اما مدل های مختلفی از سمپاش داریم که هر یک به منظور کاربری های مختلف طراحی می شوند.
البته سمپاشی تنها برای آفات گیاهی نیست. گاهی برای خلاصی از شر حشرات موذی هم سمپاشی وسیع نیاز می باشد.

در هر صورت توصیه می شود که در زمانی که کودکان و سالمندان در محیط مد نظر نیستند، سمپاشی را انجام دهید تا مسمومیت ایجاد نشود.

بهترین سمپاش فرغونی

خرید سمپاش خانگی و کشاورزی

شاید برای سمپاش خانگی ظرفیت های کم مثلاً نهایتاً ۲ لیتر کفایت کند. اما در سمپاشی کشاورزی و باغبانی نیاز به ظرفیت های بیشتر است.

پس وسعت و تعداد درختان و گیاهان در انتخاب ظرفیت سمپاش اثر خواهد گذاشت.
در عین حال تأمین قطعات یدکی مثل لانس و یا شیلنگ هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
انواع سمپاش فرغونی و نیز سمپاش زنبه ای دارای بیش از ۳۰ متر شیلنگ هستند که می توانند در مزارع متراکم کار سمپاشی را ساده تر کنند.
خرید سمپاش بزرگ در انواع ایرانی و خارجی در بازار میسر است که البته نمونه های ایرانی می تواند گزینه بهتری باشد. چون هم به تولید ملی کمک کرده اید و هم شرایط اشتغال و افزایش تولید و کیفیت را فراهم نموده ایم.
خرید سمپاش کوچک و خانگی عمده و کارتنی و انواع موتوری با ظرفیت های متفاوت تکی در این مرکز با ارسال به کل کشور انجام می شود.

سمپاش دستی وارداتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 5 =