خرید علف زن هوندا به همراه لیست قیمت

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید علف زن هوندا به همراه لیست قیمت
32

خرید علف زن هوندا به همراه لیست قیمت به روز آن را می تواند از فروشگاه های معتبر و واردکنندگان و تولیدی ها داشته باشید. هر چند موتور هوندا چهار زمانه در انواع وارداتی و تولیدی چینی است و به ندرت اورجینالش پیدا می شود.

درست است که برند ژاپنی هوندا در جهان معروف به کیفیت است. همین کیفیت و بازار پسندی هم سبب می شود تا مشتریان زیادی داشته باشد. اما در ایران خرید اجناس اورجینال در چند دهه اخیر سخت تر از قبل شده است. عدم واردات رسمی و امکان تأمین از نمایندگی رسمی این شرکت سبب شده تا برند های چینی مشابه زیادی روانه بازار ایران شوند.

خرید علف زن هوندا در ایران علاوه بر مارک های چینی مختلفی که موتور چهار زمانه gx35 دارند انواع تایلندی هم ممکن است اصل ترین مدل موجود در بازار به شمار می رود.

این مدل ها به دلیل قدرت زیاد در کار طولانی و استهلاک کمتر از انواع دو زمانه و همچنین دارا بودن حداقل صدا و آلودگی مورد توجه هستند. اما در مقایسه با انواع دو زمانه دارای معایبی هم هستند. مثلاً قدرت موتور این مدل کمتر از انواع دو زمانه است. نمی توان نمونه های مختلف از الحاقی ها را به آن متصل کرد. تنها کاربردشان نهایتاً در علف زنی و برداشت محصولات با الحاقی جمع کن است.

علف زن هوندا چهار زمانه

لیست قیمت روز علف زن هوندا

اما لیست قیمت روز برای دستگاه های مختلف علف زن شامل مدل ها و مارک های موجود در هر مرکز فروشی می شود. نه تنها خرید علف زن هوندا بلکه سایر مدل ها و مارک ها هم به دلیل وارداتی بودن با نوسان زیادی همراه است.

در نتیجه لیست قیمت علف زن و ادواتی مثل این در پائیز دارای ثبات بهتری است. همچنین دارای امکان خرید از مارک ها و کیفیت های مختلف در بازار هستید. زیرا واردات غیر رسمی توسط شرکت های مختلف از این دستگاه انجام می شود . محدودیت در تأمین نیاز بازار از نظر مدل نداریم. تنها محدودیت ایران متأسفانه همان موضوع عدم امکان واردات از برند های پر طرفدار  و اورجینال است.

قیمت علف زن هوندا چینی اکنون برای همکاران روی ۵.۵ الی ۶ میلیون تومان در انواع چینی است( ۱۴۰۳). البته در خرید عمده علف زن می توانید قیمت های بهتری هم پیدا کنید. اما برای علف زن های دو زمانه قیمت بسیار مناسب تر است.

همچنین لیست قیمت علف زن به همراه انواع تیغه و نخ علف زن را می توانید به روز دریافت کنید. هم از نوسانات نرخی بازار در کالایی که عرضه می کنید مطلع باشید و هم بتوانید به موقع خرید کنید تا حاشیه سودتان بیشتر شود.

علف زن هوندا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =