خرید علف زن پشتی دو زمانه و چهار زمانه

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید علف زن پشتی دو زمانه و چهار زمانه
54

خرید علف زن پشتی دو زمانه و چهار زمانه در حال حاضر از برند های مختلف ممکن است. اما فرق این دو مدل در چیست؟ قیمت و کاربرد کدام بیشتر و بهتر است؟ در این مقاله همراه با ما باشید.

اگر بخواهیم تفاوت بارز و اصلی در علف زن دو زمانه و چهار زمانه را بررسی کنیم، باید بگوییم که این دو یک تفاوت مهم دارند. در انواع دو زمانه روغن و بنزین در یک مخزن ریخته می شود سپس این مخلوط را داخل مخزن سوخت می ریزند. اما در انواع چهار زمانه شما زمان استفاده در دو باک جدا روغن و بنزین را باید بریزید.

این موضوع از نظر فنی این تفاوت را ایجاد می کند که در انواع چهار زمانه خرابی ها کمتر و طول عمر دستگاه بیشتر است. اما اگر هم خراب شوند، قطعاً برای تعمیر هزینه و زمان نیاز است.

با این وجود خرید علف زن پشتی در انواع چهار زمانه و دو زمانه در اکثر نقاط کشور رونق کافی دارد. برای همین بد نیست سراغ انواعی بروید که کارتان را بیشتر راه بیندازد.

در مورد قیمت در بخش بعدی صحبت می کنیم. اما کاربردی بودن نوع دو زمانه بیش از مدل های چهار زمانه است. تنها به این دلیل که قدرت موتور انواع دو زمانه ۵۲ سی سی است و می تواند الحاقی ها را به راحتی به حرکت در بیاورد.

علف تراش پشتی

قیمت علف زن کوله پشتی و دوشی

در خرید علف زن پشتی شاید وقتی در هر برند مشاهده می کنید که قیمت انواع پشتی گران تر است از خرید این مدل ها کنار بکشید و سراغ انواع دوشی بروید.

اگر از کاربران متعدد و فروشگاه داران بپرسید می گویند، در انواع پشتی به دلیل عدم اتصال مستقیم میله به موتور، و وجود خرطوم  احتمال خرابی ها بیشتر است. در عین حال مدل های پشتی سنگین تر هستند و در هر دو نوع دو زمانه و چهار زمانه باید برای استفاده از الحاقی ها انواع علف زن دوشی در اولویت باشند.

در هر صورت علف زن پشتی قابلیت حمل و مانور خوبی دارد. برای همین شاید در کار مدوام بهترین کاربرد را این مدل ها داشته باشند.

قیمت علف زن پشتی از ۳ میلیون و ۷۰۰  هزار تومان کمتر نیست. حتی برند های چینی متفرقه هم دیگر ارزانی گذشته را ندارند. با این وجود قیمت انواع دو زمانه دوشی مناسب ترین حالت در انواع چینی و برند هستند. اما در مورد این که بالاخره خرید علف زن پشتی بهتر است یا دوشی باید مشاوره بیشتری داشته باشید.

علف زن پشتی چهار زمانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =