خرید چمن زن آلکو به صورت آنلاین

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید چمن زن آلکو به صورت آنلاین
454

خرید چمن زن آلکو به صورت آنلاین بسیار مهم می باشد. البته شما به سرعت مدل ها و قیمت های مختلف از این برند و مارک های مشابه را خواهید یافت. اما خرید مطمئن موضوع مهم است.
شاید در مورد ابزارآلات کمتر کسی باشد که حتی با کاربری حرفه ای که از آن دستگاه و ماشین دارد، دنبال مارک خاصی باشد.

اما برخی دستگاه ها مثل ماشین چمن زن، چه برای مصارف خانگی و چه کاربری های بالا در زمین های بزرگ با برند های معروف تر بیشتر طرفدار دارند.
خرید این مارک ها حتی با وجود قیمت بیشتر نسبت به نمونه های مشابه از دید مصرف کننده که کیفیت و کارایی را دیده است، مقرون به صرفه خواهد بود.

یکی از مارک های دستگاه چمن زن، آلکو می باشد که از تولیدات آلمان است.

انواع مدل چمن زن آلکو

انواع مدل از چمن زن آلکو در فروشگاه های ابزار فروشی وجود دارد که در زیر معرفی می کنیم.

  • چمن زن بنزینی با عرض برش ۴۶ و حجم موتور ۱۲۶ سی سی: این مدل با کمک اهرم کلاج حرکت می کند. همچنین دارای چرخ های عقب با قطر ۲۸ سانت و چرخ جلوی ۲۰ سانتی می باشد.
  • چمن زن بنزینی عرض برش ۵۱ سانت: در این مدل می توانید به کمک ۷ دنده ارتفاع برش را به دلخواه از ۳ تا ۸ سانت تنظیم نمایید. قدرت موتور این مدل ۲٫۸۵ اسب بخار است.
  • چمن زن دستی آلکو: این مدل ۲ چرخ با قطر ۲۲ سانت دارد. وزن کم آن که حدود ۹ کیلو و ۴۰۰ گرم می باشد، آن را ایده آل برای زمین های کوچک در خانه و ویلا ها می کند. عرض برش این مدل از چمن زن آلکو ۳۸ سانتی است و کار کوتاهی چمن ها را به سرعت تمام خواهد کرد.
  • چمن زن برقی آلکو با قدرت موتور ۱۰۰۰ وات: ظرفیت سبد ۳۰ لیتری و عرض برش ۳۲ مناسب برای زمین های کوچک تا متوسط خواهد بود. کم صدا و تولید شده از بدنه پلاستیکی PP است.
  • چمن زن برقی ۱۴۰۰ وات آلکو: که در دو نوع با عرض برش های ۳۸ و ۴۰ سانت تولید شده است.
  • چمن زن برقی آلکو ۱۲۰۰ وات: که دارای چرخ های با قطر ۱۴۵ و ۱۵۵ میلی متر در جلو و عقب می باشد.
  • ربات چمن زن که شارژی است و نیازی به شما ندارد تا آن را به حرکت در بیاورید. کل ارتفاع این دستگاه چمن زن ۲۴٫۵ سانت می باشد. ربات های چمن زن تنها برای زمین های هموار مناسب هستند.

لازم است بدانید کمپانی آلکو آلمان تنها ماشین چمن زن تولید نمی کند. این شرکت ابزاری مانند دستگاه های زیر را هم عرضه کرده است.

  1. شخم زن
  2. چوب شکن
  3. چیپسر
  4. اره موتوری باغبانی( برقی و بنزینی)
  5. پمپ برکه
  6. برکه پلیمری مصنوعی
  7. دمنده
  8. علف زن

چمن زن آلکو

خرید چمن زن آلکو از فروشگاه معتبر

خرید چمن زن آلکو از فروشگاه های معتبر در شهرتان امکان پذیر است. اما این برند آلمانی بسیار گران قیمت و کم یاب شده است. در نتیجه ممکن است مجبور به خرید آنلاین باشید. ان جا است که مووضع اعتبار فروشنده اهمیت بیشتری دارد. زیرا معمولاً مجبور به پرداخت قبل از دیدین دستگاه درب منزل و یا محل کارتان هستید.

خرید چمن زن و سایر دستگاه های تولید شده در این شرکت همچنین اینترنتی هم میسر است و میتوان از طریق سایت های معتبر اقدام به سفارش کرد.

بهترین مارک چمن زن آلمانی در کشور

اما سوال بعدی این است که بهترین مارک چمن زن آلمانی که در فروشگاه ها در دسترس است کدامند؟

بسیاری از برند های چمن زن هستند که تحت لیسانس آلمان تولید می شوند. این مارک ها چینی هستند. مثل: ولف گاردن، آینهل و تاپ گاردن.
اما برند های آلمانی اصل و باکیفیت شامل: آلکو و افکو می شوند. البته برند چمن زن آلمانی در بازار زیاد است. ولی دسترسی به همه آن ها در کل کشور گاهاً امکان پذیر نیست و برخی فروشگاه ها آن مارک ها را دارند.
خرید چمن زن آلکو آلمان همان گونه که اشاره شد ساده و در همه جا ممکن می باشد. البته الکو قطعاً آلمانی است. برای همین هم قیمت و کیفیت عالی دارد. در عین حال باید بدانید آلکو هم مانند بسیاری از مارک های دیگر مدت ها است واردات جدید نداشته و کمی خریدش مشکل شده است.

چمن زن تراکتوری آلکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 3 =