خرید کولتیواتور کاما اورجینال بدون واسطه

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

خرید کولتیواتور کاما اورجینال بدون واسطه
52

خرید کولتیواتور کاما اورجینال بدون واسطه با توجه به واردات توسط برخی بازرگانی ها همچنان میسر است. اما مصرف کنندگان اغلب از فروشگاه های مورد اعتماد خودشان خرید انجام می دهند.

کولتیواتور کاما تیلری شناخته شده و معروف در ادوات کشاورزی است. این برند به دلیل این که توانسته کیفیت خوبی از خود نشان دهد، حتی با وجود چینی بودن در ایران بسیار پر طرفدار است.

با این وجود شرایط ویژه ای در بازار دارد. این برند یک مارک قدیمی در بازار است. وارداتش در جعبه چوبی با مارک کاما به رنگ قرمز می باشد.

اما در سال های اخیر به دلیل استقبال از این برند کارخانه های چینی و ایرانی به کپی برداری از آن پرداخته اند.

یعنی موتور برند کاما و شاسی و سایر قطعات برند هایی دیگر است. شاید اصل کیفی و کارایی را موتور به عهده بگیرد. اما شاسی و گیربکس هم مولفه های بسیار مهمی هستند.

برای همین طرح کاما در بازار زیاد است.

خرید کولتیواتور کاما اورجینال با این وجود هنوز هم میسر است. و هم مدل های کپی موتور کاما و هم کامای اورجینال در بازار یافت می شود. در هر صورت بهترین کار این است که مطابق با بودجه تان بهترین گزینه را انتخاب کنید.

تیلر کولتیواتور بنزینی

قیمت تیلر کولتیواتور کاما امروز

قطعاً قیمت کولتیواتور کاما بدون واسطه از چیزی که شما در فروشگاه ها مشاهده می کنید باید پائین تر باشد. اما نکته ای که وجود دارد این است که تیلر های کاما اورجینال و یا کپی هر یک قیمتی دارند. خوشبختانه در این صنف فروشندگان منصفی هستند. در نتیجه اصل و یا کپی بودن را معین می کنند. مثلاً شرکت شاخص اغلب اغلب کولتیواتور های خود را با رنگ و طراحی کاما تولید می کند. اما موتور کاما روی آن می گذارد. با بسته بندی برند خودش روانه بازار می کند.

در شرکت های چینی دیگر هم قانون کپی رایت رعایت می شود. برای همین نمی توان به راحتی کپی را به جای اصل فروخت.

قیمت اورجینال گران تر از انواع کپی است.

برای همین برای خرید کولتیولتور کاما یا هر مارکی بهتر است دنبال خرید از مراکز معتبر باشید. همچنین گاهی خرید با واسطه کمتر برای مصرف کننده می تواند یک برد در کاهش هزینه ها باشد. قیمت کولتیواتور کاما اکنون در مدل های ۵، ۷ و ۹ اسب بیش از ۳۰ میلیون تومان برای مصرف کننده است. قطعاً قیمت دلار و تعداد خرید در این قیمت خرید موثر است.

کولتیواتور دیزلی کاما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =