عرضه چمن زن بنزینی و برقی ارزان

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

عرضه چمن زن بنزینی و برقی ارزان
427

عرضه چمن زن بنزینی و برقی ارزان چگونه و از چه طریقی انجام می شود؟ آیا این نوع چمن زن ها می توانند تولید داخل باشند؟ قطعاً اغلب مدل های موجود وارداتی هستند.
زمانی که کالا و ابزاری عرضه می شود، شاید سوال های متعدی در ذهن مخاطبان وجود داشته باشد که باید به آن ها پاسخ داده شده و به این ترتیب لزوم و نیاز خرید برای آن ها تدوین گردد. مثلاً دستگاه چمن زن را در نظر بگیرید، سوال هایی شامل:
دستگاه چمن زن چیست؟
انواع دستگاه چمن زن موجود در بازار کدام هستند و چه مارک هایی دارند؟
شرایط خرید این ماشین چگونه می باشد؟
سوال های اساسی هر مصرف کننده و یا فعال اقتصادی در حوزه ابزارآلات باغبانی، کشاورزی و فضای سبز است.

دستگاه چمن زن چیست؟

این دستگاه در اصل با چرخش تیغه های خود که میتواند یک یا چند عدد باشد، ارتفاع چمن را در سطح دلخواه شما کوتاه می کند. نکته مهم در مورد این دستگاه این است که برای چرخش تیغه ها یا باید از نیروی بدنی خود استفاده کنید که با هُل دادن تأمین می شود و یا این که موتوری بر روی آن تعبیه شده که با سوخت بنزین و یا برق این انرژی را تأمین می کند.
اما آیا تنها وظیفه ماشین چمن زن کوتاه کردن چمن ها است؟
خوشبختانه می توان بر روی برخی از مدل های این ماشین آپشن هایی چون: کودپاش، کیسه جمع آوری ضایعات، مالچ پاش و مواردی از این دست را هم اضافه کرد.

چمن زن ارزان

انواع دستگاه چمن زن موجود در فروشگاه ها

مدل های مختلف ماشین چمن زن در کشور عرضه می شود. عرضه چمن زن اغلب با مارک های خارجی از چینی گرفته تا کشور هایی چون آلمان و ایتالیا انجام می شود. برند های معروف آلکو آلمان، افکو، تاپ گاردن، ولف گاردن، GGP ایتالیا، گلف و وایکینگ می باشند.
عرضه چمن زن با مدل هایی چون :

  • چمن زن برقی که کم صدا و سبک بوده و قدرت موتورش از ۹۰۰ تا ۱۸۰۰ وات خواهد بود. این نوع چمن زن ها در زمین های صاف کارایی بالایی دارند.
  • چمن زن دستی تنها به دلیل ارزان تر بودنش پیشنهاد نمی شوند. بلکه برای زمین های کوچک چمن، با مسحت کمتر از ۵۰ مترمربع کارایی دارند.
  • چمن زن بنزینی که پر صدا و قدرتمند هستند. حتی اگر شیب حدود ۲۰ درجه در زمین داشته باشید، می توانند یکنواخت چمن ها را کوتاه کنند.
  • چمن زن تراکتوری که برای زمین های چند هکتاری پیشنهاد می شوند.
  • ربات چمن زن، چمن زنی برقی و البته بی صدا است، که نیازی نیست کاربر آن را هدایت کند. منتها زمین چمن باید فاقد درخت و ناهمواری باشد.
    خواهد بود.

نکته مهم در انتخاب مدل مناسب برای چمن زن مساحت زمین چمن شما است. در عین حال قیمت ارزان مخصوص مارک های چینی و یا مونتاژ شده در چین خواهد بود.

 

عرضه چمن زن در مراکز فروش معتبر

عرضه چمن زن در کجا و به شکل انجام می شود، سوالی است ک پس از اطمینان از این که این دستگاه به کارتان می آید، باید پاسخ داده شود. در پشت پرده این سوال، این موضوع وجود دارد که کدام مراکز ارزان تر عرضه می کنند؟ کدام مرکز فروش ها قابل اعتماد هستند و شرایط پرداخت ها چگونه است؟
عرضه چمن زن که یکی از دستگاه های فضای سبز به شمار می رود، در سایت های اینترنتی معتبر که البته عمده و یا جزئی عرضه می کنند میسر است.

البته ابزارفروشی های شهرتان هم برخی مدل ها را دارند.. متنها ممکن است که این مراکز مدل های محدودتری داشته باشند و به شما پیشنهاداتی بدهند که اصلاً متناسب با زمین شما نیست.
از طرفی مدل های جدید و قیمت به روز در فروشگاه اینترنتی راحت تر در اختیار شما خواهد بود.
این روز ها ( مهر ۹۷) با بازار نوسانی که در ایران شاهد هستیم و هر روز قیمت ها افزایش چشم گیری دارند، قیمت نقدی در اغلب فروشگاه ها اعلام می شود و البته به ندرت کسی چک قبول می کند.
از طرفی درصدی تخفیف هم در خرید نقدی وجود دارد که اگر برای خرید عمده اقدام می کنید، حاشیه سود شما را بالا خواهد برد.

عرضه چمن زن در ادوات کشاورزی آرتان علاوه بر مدل های موجود در دفتر با مدل های دیگر و متناسب با نیازتان هم ممکن است. اما مهم این جا است که قبل از خرید مدل و مارک مناسب را انتخاب کنید.

چمن زن بنزینی حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − ده =