فروشگاه علف زن بنزینی با فروش بدون واسطه

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروشگاه علف زن بنزینی با فروش بدون واسطه
42

فروشگاه علف زن بنزینی با فروش بدون واسطه انواع مارک هایی که در بازار وجود دارد را با قیمت های مختلف اما رقابتی عرضه می کند. در نتیجه فارق از این که دنبال کدام مارک می گردید،  از نظر قیمت خیالتان راحت خواهد بود.

درست است که به هر حال مصرف کنندگان دنبال خرید انواع مدل از دستگاه ها ممکن است مستقیم از تولید یا واردکننده نتوانند بخرند، اما هرچقدر فروشگاهی که خرید خود را انجام می دهند، با واسه کمتری کالاهای خود را تأمین کرده باشد، قیمت های بهتری به مصرف کننده می دهد.

فروشگاه علف زن بنزینی در اغلب شهر های کوچک و بزرگ مراکز عرضه ادوات کشاورزی و باغبانی و یا فروشگاه های ابزار می باشند.

به هر حال در نظر داشته باشید که حتی فروشندگان سم و کود هم می توانند این قبیل دستگاه را برای تان تأمین کنند. ولی خب شاید فقط بسته به سفارشان این ادوات را بیاورند چون کارشان تخصصی سم و کود است.

در هر صورت هر چقدر جایی که از آن خرید می کنید توزیع و فروش بیشتر داشته باشد، احتمالاً قیمت های بهتری هم نسبت به سایر مراکز خواهد داشت.

علف زن بنزینی در بازار زیاد وجود دارد. مارک ها اغلب چینی هستند. برخی مدت بیشتری است در بازار توزیع دارند. و برخی هم هر سال تازه به بازار می آیند و سال بعد دیگر نیستند. زیرا واردات رسمی توسط افراد مشخص ندارند.

علف زن دوشی و پشتی knc

کدام علف زن بهتر است؟

یکی از دلایلی که خرید خود را بدون در نظر گرفتن قیمت کالایی انجام می دهید، این است که طبق تحقیقات و پرس و جو ها به این نتیجه رسیده اید که مارک معتبر و باکیفیتی است. پس حتی با وجود گران تر بودن نسبت به مارک های دیگر اگر بودجه اش را داشته باشید می خرید. اما برای رسیدن به این نقطه در زمان خرید علف زن، حتماً چندین بار از فروشندگان یا دوستان کشاورزتان پرسیده اید که کدام علف زن بهتر است؟

بهتر بودن در چند جهت باید مورد بررسی قرار گیرد.

 

اول از بین انواع دو زمانه و چهار زمانه بودن، دوم از بین دوشی یا پشتی بودن؟

بین انواع دو زمانه و چهار زمانه و یا دوشی و پشتی بودن بیش از هر چیزی راحتی و کاربری شما مهم است.

اگر فرض کنیم همه برند های چینی کیفیت مشابه دارند، باید بدانید انواع چهار زمانه کمتر خراب می شوند، قدرت موتورشان GX35 است و در نتیجه طبیعی است که الحاقی هایی مثل روتوری  روی آن کارایی نداشته باشد. اگر قرار است پاکنی محدودی هم در باغ داشته باشید بهتر است انواع دو زمانه را بخرید. ولی خب چهار زمانه ها به دلیل این که روغن و بنزین جدا هستند، خرابی کمتری دارند. و اگر هم خراب شوند شما از نظر زمان تعمیر و هزینه به دردسر می افتید. برای مدل های دوشی و پشتی هم نوع حمل و توانایی و راحتی شما در حمل دستگاه حین کار مهم است.

فروش علف زن بنزینی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =