فروشگاه قیچی باغبانی برگر آلمان مخصوص هرس

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروشگاه قیچی باغبانی برگر آلمان مخصوص هرس
491

قیچی باغبانی برگر آلمان مخصوص هرس با توجه به مشخصاتی که در ادامه بیان خواهد شد، یکی از مارک های قیچی و ابزار دستی کشاورزی است که می تواند نیاز کاربران حرفه ای را به خوبی بر آورده کند.

بهترین قیچی باغبانی موجود در بازار با توجه به انواع برند های در دسترس کدامند؟ قیچی خوب برای هرس کردن دارای چه مشخصاتی است؟
این سوالات را شاید همه کاربران و افرادی که می خواهند ابزاری مثل قیچی را بخرند، از خود نپرسند، اما قطعاً افراد حرفه ای و باهوش می دانند که می توان با یکبار هزینه کردن و خرید درست، تا مدت ها از این نوع هزینه ها نداشت.

البته برند برگر آلمانی است و روی  تیغه اغلب مدلها هم حک شده است.

قیچی برگر آلمان

بهترین انواع قیچی باغبانی برگر

یکی از برند هایی که در فروشگاه های معتبر ابزارآلات باغبانی به خوبی در دسترس می باشد، برگر آلمان است. قیچی باغبانی برگر آلمان دارای انواع مدل های هرس و دسته بلند می باشد که برخی از آن ها را معرفی خواهیم کرد.

  • قیچی باغبانی  مدل ۱۷۴۴: که دارای دسته پلاستیکی قرمز رنگی است که همراه با قفل ارائه شده است و از نوع قیچی هرس کوچک به حساب می آید.
  • قیچی باغبانی برگر مدل ۲۱۰۰: این مدل بیش از آن که برای هرس کاری به کار گرفته شود، به منظور اصلاح چمن در ابعاد یک گلدان کوچک کاربرد دارد.
  • قیچی باغبانی مدل ۱۱۱۰ برگر: این مدل به گونه ای ساخته شده که ضربات احتمالی حین کار را جذب می کند و طول کلی ۲۱٫۵ سانت دارد. این قیچی باغبانی کوچک دارای کیف برای حمل مانند اغلب مدل های این برند نیست.
  • قیچی باغبانی برگر آلمان مدل ۱۲۸۵
  • قیچی هرس دسته بلند باغبانی برگر مدل ۴۱۷۰

 

برگر در بین ادوات باغبانی دارای انواع بیلچه و اره باغبانی هم می باشد. اما خب قیچی های آن به دلیل قیمت مناسب تر بیشتر مورد توجه می باشد.

همچنین مدل های دیگر تقریباً در بازار به ندرت یافت می شوند.

قیچی قیچی برگر

قیچی باغبانی خوب چه مشخصاتی دارد؟

خب سوال مهم بعدی که در این متن می خواهیم پاسخ آن را بدهیم این است که بهترین قیچی باغبانی چه کیفیت و مشخصاتی دارد؟

قیچی باغبانی را باید با دست بگیرید، پس خوش دستی آن مهم می باشد. که کاربر بدون آن که احساس سنگینی کند بتواند قیچی را راحت باز و بسته نماید. از طرفی جنس دسته قیچی در عین داشتن استحکام باید با پوست دست سازگار باشد. چون در زمان هرس کردن دست عرق می کند و ممکن است جنس نامرغوب دسته سبب ایجاد تاول بر روی پوست و زخم شدن آن گردد.

نکته دیگری که برای دسته مطرح می شود مقاومت در برابر ضربه می باشد.
تیغه قیچی باید دارای تیزی و استحکام باشد. زود زنگ نزند و برش نرمی داشته باشد. یعنی با یکبار باز و بسته شدن شاخه را جدا کرده و به الیاف شاخه آسیب نزند. چون ایجاد حالت پوست پوسته شدن در شاخه ای که هرس می شود، ترمیم آن را با سختی مواجه می کند.

برند هایی  مانند برگر آلمان، فیسکارس فنلاند، لایت و آلتونا با توجه به استاندارد های جهانی ساخته شده اند. در نتیجه طول عمر خوبی برای کارهای حرفه ای دارند.

قیچی دنده ای برگر

 

قیمت قیچی باغبانی آلمانی در بازار

خب با تمام توضیحاتی که در بخش های قبلی در مورد انواع مدل و کیفیت قیچی باغبانی برگر داده شد، باید در مورد قیمت ها هم اطلاعاتی داشته باشید.

این در حالی است که قیمت را این روز ها بسیار ساده می توان یافت. حتی قیمت دلار و سکه هم که لحظه ای تغییر می کند را می توان به سادگی درس سایت های معتبر و از طریق کانال صرافی ها پیدا کرد. در نتیجه قیمت اجناس هم به روز شده معمولاً در دسترس می باشد.

قیچی باغبانی آلمانی که در ایران تنها با برند برگر توزیع شده است، دارای کیفیت مناسب است. از آن جا که هنوز واردات جدیدی طی چند دهه گذشته از آن اتفاق نیفتاده قیمت مناسبی نسبت به انواع برند های ژاپنی و اروپایی موجود در بازار دارد. فروش قیچی باغبانی در این مرکز علاوه بر تنوع مدل و اغلب به صورت عمده دارای قیمت قیچی باغبانی روز و بدون واسطه می باشد.

در نتیجه مقایسه نسبی این معقوله برای همکاران می تواند رضایت بخش باشد. در حال حاضر قیچی های دسته بلند برگر، قیمتی بیش از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارند که با باتوجه به کیفیت و استاندارد های بین المللی این برند طبیعی است. البته اگر واردات جدید از آن انجام شود قیمت انواع هرس هم بیش از قیمت کنونی خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =