فروش قیچی باغبانی آلمانی حرفه ای

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش قیچی باغبانی آلمانی حرفه ای
518

فروش قیچی باغبانی آلمانی حرفه ای برای هرس کاری سبک و سنگین در این مرکز عمده انجام می شود. با توجه به این که این  برند متقاضی زیادی دارد امکان ارسال به صورت عمده هم در این مرکز فراهم است.
قیچی باغبانی در بازار از مارک های مختلف وجود دارد. برخی مارک ها مخصوص هرس سبک و سنگین طراحی شده اند و هنگام کار های هرس کاربر دچار مشکل نخواهد شد.
هرس سنگین نوعی از هرس است که تمامی شاخه های ضخیم خشک هم بریده می شود تا درخت کاملاً جوان و تازه گردد.
اما در هرس سبک شما تنها سرشاخه ها را از تنه جدا می کنید.
فروش قیچی باغبانی از مارک های مختلف انجام می شود که بهترین مارک های موجود در بازار را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

قیچی هرس برگر

بهترین مارک قیچی باغبانی حرفه ای هرس

بهترین مارک قیچی باغبانی حرفه ای برای باغداران و کشاورزانی که می خواهند یکبار خرید کنند و تا مدت ها از وسیله ای مثل قیچی استفاده کنند، کدام برند است؟
خوشبختانه شعار هایی تبلیغاتی در مورد بهترین مارک ها در ابزارآلات باغبانی زیاد کارایی ندارد، و برند هایی که واقعاً کیفیت و طول عمر بالایی دارند، بهترین از سوی مصرف کننده ها شناخته می شوند.
برند های زیر مورد پیشنهاد اغلب ابزار فروشی ها با توجه به نظرات مثبت مصرف کننده ها، هم هست.

  • برگر آلمان
  • سابوتن ژاپن
  • لایت ژاپن
  • فلکو
  • آلتونا
  • باهکو
  • Fiskars فنلاند

البته مارک های تایوانی و چینی متعددی هم در کشور وجود دارند که کیفیت متوسط دارند و ارزانند. در نتیجه بیشتر برای هرس های غیر حرفه ای استفاده می شود.

قیچی شاخه زن برگر

فروش قیچی باغبانی آلمانی عمده

همانگونه که در بالا اشاره شد. برگر یکی از بهترین مارک های لوازم دستی باغبانی است. فروش قیچی باغبانی آلمانی از مارکی مثل برگر هم با مدل های هرس کوچک و هم انواع دسته بلند شاخه زن و شمشادزن در مراکز معتبر انجام می شود.

به صورت عمده حداقل باید یک کارتن ۶ یا ۱۲ تایی از مدل های انتخابی خریداری شود و فروش کمتر از تعداد کارتن جزئی محسوب می شود. فروش قیچی باغبانی آلمانی همچنین با ارسال به کشور همراه خواهد بود و از طریق سایت های معتبر می توان اینترنتی هم سفارش داد. در فروش های بیشتر از مقدار مشخصی که ممکن است بر اساس مناسب ها تغییر پیدا کند، ارسال رایگان هم خواهیم داشت.

البته برند برگر دارای ابزار دستی دیگری هم هست که در باغبانی کارایی زیاد دارند.کلیه مدل های این برند دارای کیفیت بین المللی است.

در نتیجه با توجه به کیفیت می توانید به سادگی مدت ها از این برند استفاده کنید.

قیچی هرس آلمانی

 

قیمت قیچی باغبانی آلمانی دسته بلند

همان طور که می دانید علاوه بر قیچی باغبانی که شاخه ها را هرس می کند، انواع مدل از قیچی های دسته بلند هم در بازار وجود دارد. در حال حاضر به جرأت می توان گفت که یکی از بهترین و باکیفیت ترن قیچی های شاخه زن، انواع مدل از برند برگر است. در مارک برگر چند نکته مهم می باشد.

اول این که این مارک انواع دسته تلسکوپی ندارد.

دوم این که مدل های شاخه زن گیربکسی هم دارد که دهانه به راحتی تا قطر ۴ سانت باز میشود.

البته در جنس دسته در این مدل ها از قیچی برگر جنس آلومینیوم و کائوچو  هم وجود دارد که هر یک دارای عملکرد خاص و کاربر مناسبی است.

قیمت قیچی دسته بلند در بازار از برند های اروپایی حداقل ۱ میلیون ۲۰۰ هزار تومان است. البته در خرید عمده.برای برگر که قیمتی  کمتر از ۱.۵ میلیون تومان نداریم.

اما قیچی های دسته بلند چینی و تایوانی هم دسته تلسکوپی  دارند و هم قیمت پائین تری دارا هستند. در نتیجه می توان این مدل ها را بیشتر در بازار مشاهده نمود. البته دسته بلند می تواند تا ۴ متر هم برسد. این مدل ها تک دسته در برند هایی مانند فیسکارس و لایت و آلتونا اسپانیا وجود دارد.

در ادوات کشاورزی آرتان فروش قیچی باغبانی عمده و در برخی مدل های   خاص برند تکی هم میسر است. ارسال به سراسر کشور به سادگی از تهران و اصفهان انجام می شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + چهار =