فروش ویژه چمن زن ورتکس به صورت عمده

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش ویژه چمن زن ورتکس به صورت عمده
431

فروش ویژه چمن زن ورتکس به صورت عمده با درصد تخفیف همکاری همراه است. همان گونه که با خرید نقدی می توانید حاشیه سود خود را افزایش دهید.
معمولاً ماشین چمن زن در انواع موتوری به فروش می رسد و دستگاه چمن زن دستی را کاربران خانگی و برای ویلا ها استفاده می کنند. با این وجود در مارک های معتبر بیش از چمن زن دستی انواع موتوری برقی و بنزنی تنوع مدل و اندازه دارند.

چمن زن علاوه بر این که چمن ها را در ارتفاع دلخواه کوتاه می کند، سبب می شود تا از ریشه به ساقه بهتر هوا برسد و همچنین کود و املاح گردش بهتری برای گیاه داشته باشند. همین امور در زیبایی و سر سبزی بیشتر کمک خواهد کرد.
اما هر دستگاه چمن زنی مناسب نیست و تهیه و خرید بهترین مدل و مارک شاید کمی در ابتدا هزینه بر باشد. اما با توجه به طول عمرش مقرون به صرفه است.

چمن زن بنزینی هوندا

مشخصات انواع ماشین چمن زن ورتکس

یکی از ماشین های چمن زن که مورد توصیه می باشد، ماشین چمن زن ورتکس است که در ادامه مشخصات برخی مدل های این مارک را بیان می کنیم.

  • چمن زن VORTEX CJ 19 که شاید مهمترین عامل در کیفیت این برند استفاده از موتور هوندا اصل باشد. شاسی این مدل آلومینیوم است و عرض ۴۸ سانت دارد.
  • چمن زن موتوری ورتکس VORTEX Pro: جنس بدنه پلی اتیلین و شاسی از فولاد است. استحکام این مدل را می توان به راحتی احساس نمود.

برای فروش ویژه چمن زن ورتکس و انواع مارک های دیگر به صورت عمده شرایط و زمان های خاصی در نظر گرفته شده که مجموعه برای افزایش سود خریداران به صورت دوره ای آن ها را عرضه می کند.

چمن زن ورتکس با توجه به این که از محصولات هوندا می باشد، بازار پسندی زیادی دارد. این برند اگرچه انواع چینی بیشتری در بازار دارد. اما نوع ورتکس تایلندی همچنان توزیع لازم را دارا است.خرید چمن زن از ادوات کشاورزی آرتان به دلیل افزایش تنوع و مدل می تواند کار انتخاب شما را ساده تر کند.

چمن زن هوندا ورتکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 19 =