فروش چمن زن اولیومک موتوری

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش چمن زن اولیومک موتوری
421

فروش چمن زن اولیومک موتوری به منظور کار در زمین های چمن متوسط و بزرگ انجام می شود. معمولاً شهرداری ها این نوع از چمن زن ها را بیشتر از نوع برقی استفاده می کنند.

دستگاه هایی که برای فضای سبز استفاده می شوند، متنوع و بیشتر به منظور ایجاد زیبایی و طراوت در چمن و فضای سبز هستند. مهمترین دستگاه کاربردی در این زمینه هم چمن زن می باشد. در بازار انواع مارک ها و مدل های چمن زن وجود دارد که خارجی بوده و هر چند دستتان برای انتخاب باز است، اما جای تأسف دارد که مارک تولید ایران در بین آن ها وجود ندارد.
یکی از برند های معروف و با کیفیت ماشین چمن زن که فروش آن در اغلب فروشگاه های معتبر کشور انجام می شود، اولیومک می باشد.
در ادامه برخی مدل های این برند را معرفی خواهیم کرد.

چمن زن اولیومک فشاری

انواع چمن زن اولیومک موتوری

در مورد این که انواع کلی چمن زن اولیومک کدام نمونه ها هستند، باید بگوییم که این برند هم دو نوع زیر را دارند.

  • چمن زن برقی
  • چمن زن بنزینی

هر دو در انواع موتوری هستند.

  • چمن زن اولیومک مدل G 44 PE که در انواع برقی بوده و توان ۱۵۰۰ وات دارد. ظرفیت این دستگاه در سبد ۶۰ لیتر می باشد، و بدنه اش هم فلزی می باشد.
  • چمن زن برقی مدل k35 بدنه پلاستیکی و توان ۹۰۰ وات دارد. این مشخصات نشان می دهد که این مدل از چمن زن اولیومک برای زمین های کوچک استفاده می شود. ظرفیت سبد این مدل ۲۵ لیتری است.
  • چمن زن بنزینی اولیومک از بدنه آلومینیومی تولید شده و عرض برش آن ۴۳ سانت می باشد. نیروی محرکه این مدل خودکششی می باشد. این مدل در نوع با عرض برش ۴۱ سانت هم تولید و به فروش می رسد.
  • چمن زن بنزینی فشاری (چمن زن اولیومک Oleo Mac G 44 PK) این مدل چرخ های بلبرینگی دارد و وزن دستگاه حدود ۲۴ کیلوگرم است.
    در این نوع از چمن زن اولیومک مدل های دیگری مثل G53TK ALL ROAD PLUS 4 با عرض برش ۵۱ و نیز چمن زن اولیومک Oleo Mac G 48 PK با عرض برش ۴۶ سانت هم وجود دارد.

چمن زن اولیومک موتوری که بنزین سوخت اصلی دستگاه می باشد دارای ویژگی های عمومی انواع بنزینی هست. یعنی ایجاد صدا و داشتن فدرت و ابعاد بزرگ تر را دارد. اما به هر حال مهم است کاربر بتواند با خیال آسوده کار خود را پیش ببرد یا دستگاه دائم خراب بوده و نیاز به تعمیر داشته باشد. پس هر برندی نمی تواند مشتری پسند باشد. در ادوات کشاورزی آرتان می توانید مدل های باکیفیت این دستگاه را با مشاوره رایگان خریداری کنید.

چمن زن بنزینی اولیومک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − دوازده =