فروش کولتیواتور ادوات کشاورزی با قیمت روز

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

فروش کولتیواتور ادوات کشاورزی با قیمت روز
42

فروش کولتیواتور ادوات کشاورزی با قیمت روز می تواند در انواع متنوعی از مارک ها و مدل ها باشد. با این وجود برای این که بتوانید مدل مناسب خود را انتخاب کنید،باید به نکاتی در حین خرید توجه کنید.

ادوات کشاورزی زیادی در بازار وجود دارد که با آن ها می توانید کارهای ساده یا حرفه ای را انجام دهید. چند ابزار و دستگاه مهم در بین آن ها وجود دارد که تیلر یا همان کولتیواتور از جمله آن ها است.

کولتیواتور باغی وسیله ای جهت شخم زدن است که تا عمق نهایتاً ۳۰ سانتی را در خاک می تواند زیر و رو کند. این زیر و رو کردن می تواند برای از بین بردن ریشه ها و علف های هرز مناسب باشد. هر چند در ابتدا باید هر زمین و باغی شخم زنی عمیق با تراکتور های بزرگ انجام شود که عمق حداقل یک متری را از خاک را شامل شود.

در هر صورت در همه مزارع و باغ ها مدلی از تیلر نیاز است. اما فروش کولتیواتور ادوات کشاورزی می تواند برای مصرف کننده های کم تجربه کمی سر در گم کننده باشد.

برای همین بهتر است قبل از خرید از مشاوره رایگان مراکز معتبر یا کشاورزان با تجربه هم بهره ببرند.

خرید اینترنتی انواع کولتیواتور

بهترین تیلر کشاورزی کدام است؟

بهترین کولتیواتور باغی از نظر مارک شاید به نظر بسیاری از مصرف کنندگان کاما و دیانا باشد. اما برند های جدید وارد شده به بازار هم کیفیت خوبی دارند. پس برای انتخاب نباید تنها برند مد نظرتان باشد.

به نکات مختلف از جمله مساحت کار، نوع و حتی داشتن ادوات همراه هم می توانید توجه کنید.

البته ادوات کشاورزی قابل نصب بر روی تیلر ها را عموماً جداگانه می خرند و در کمتر برندی آن هم بیشتر در انواع بنزینی می توان نهرکن یا دیسک بغل را مشاهده نمود.

شاید کولتیواتور کاما دیزلی ۷ اسب بهترین نوع تیلر باشد. اما برای همه خوب نیست. قیمت بلایی هم دارد که اصلاً نیاز به این همه هزینه کردن در اغلب موارد نیست.

مگر آن که مساحت باغ زیاد باشد و زمین کمی سفت باشد.

مدل های ۵ اسب و انواع بنزینی برای باغ های کوچک  و متوسط کارایی به مراتب بهتری دارند. قیمت هر برندی متفاوت است. البته که رنج قیمت بنزینی ها و دیزلی ها تقریباً به هم نزدیک هستند. و شاید در هر مدلی در مارک های مختلف تنها اختلاف قیمت ۱ الی ۳ میلیون تومانی وجود داشته باشد. با این وجود بد نیست، شرایط خرید بهتر و خدمات و یا داشتن کارت سوخت را هم بررسی کنید. قیمت روز را هم به دلیل تنوع و نوسان باید از مراکز معتبر در زمان خرید دریافت و مقایسه کنید.

کولتیواتور دیانا

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 1 =