قیمت علف زن دوشی KNC اورجینال

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت علف زن دوشی KNC اورجینال
335

قیمت علف زن دوشی KNC اورجینال باید در بازار حدود چند باشد؟ بسیاری از افراد می دانند که مارک های اصلی در ادوات کشاورزی کمتر توزیع و پخش دارند، اما همچنان در دسترس هستند.
علف زنی یکی از کار هایی است که در باغ، مزرعه و البته هر فضای سبزی انجام می شود. اگرچه دستگاه علف زن با دستگاه چمن زن فرق دارد. اما بسیاری از افراد برای کوتاه کردن چمن هم از دستگاه علف زن استفاده می کنند.

از آن جا که چمن ها اساساً زیاد بلند نمی شود و البته دارای ساقه های نازک می باشند. در هنگام استفاده از علفتراش می توان تنها از نخ علف زن استفاده کرد. نیازی به اتصال تیغه های علفزنی نیست.

اما تنوع مدل و مارک گاهاً به قدری زیادی است که می توان انتخاب های متنوعی را به مشتریان عرضه داشت. اما نکته اصلی این جا است که کدام مدل را بخرند برایشان مقرون به صرفه تر است.

همچنین در بین مارک های معتبر این که بتوان اورجینال و اصل را از تقلبی تشخیص داد، موضوع بعدی است.

در واقع متأسفانه تنوع مارک های مشابه و کپی چینی از برند های معتبر و خوش فروش در بازار به قدری زیاد است، که سبب می شود کمتر کسی باور کند جنس فروشنده بر اساس گفته فروشنده اصل و اورجینال می باشد.

اما در این مطلب به دنبال بررسی علف زن KNC کره ای اصل هستیم.

همچنین سایر برند های کره ای که ممکن است در بازار توزیع داشته باشند، را بررسی می کنیم.
بعد از آن نحوه خرید و قیمت های بازار این مارک را بررسی خواهیم کرد.

همراه با ما باشید و در خرید هوشمندانه دستگاه های کشاورزی به سادگی عمل کنید.

آیا علف زن کره ای اصل در بازار وجود دارد؟

خب وقتی اسم مارک اورجینال می آید، یک سوال ذهن خریدار را به خود جلب می کند. این که آیا در ایران هنوز اجناس اورجینال توزیع و فروش دارد؟

شاید در برخی حوزه ها بتوان اجناس باکیفیت را مشاهده نمود.
اما برای ابزار و ادوات کشاورزی دیگر به ندرت برند های معتبر اروپایی، ژاپنی و کره ای در بازار در دسترس هستند.

علف زن هم دستگاهی است که کیفیتش سبب می شود تا کار ساده، سریع و با حداقل هزینه انجام شود.

برند های کره ای در مورد علف زن شامل مارک های زیر می شود.
KNC
KHC
هوندا
هیوندا
و….
این برند ها معروف ترین آن ها هستند، اما در نظر داشته باشید که متأسفانه یا خوشبختانه اصل آن ها واقعاً در بازار کمتر شده است.

چند دلیل برای توزیع محدود این برند ها وجود دارد.
اول عدم واردات منظم و البته توسط نمایندگی های معتبر.
دوم افزایش قیمت ارز
سوم تحریم هایی که مانع از امکان انتقال پول بین بانک های ایرانی و خارجی و حتی صرافی ها می شود.

با افزایش مراودات ایران و چین و البته سیاست کلی چینی ها در کپی کاری انواع برند های جهان برای توزیع و گسترش بازار مشتریان خود، همین برند ها، با کیفیت و قیمت نازل تر در چین تولید شدند.

البته در مورد علف زن در ایران هم با همان قطعات چینی توزیع داریم.
لازم است بدانید که مثلاً علف زن دوشی KNC اصلی به ندرت در دسترس است.
توزیع این مارک همچنان با موتور اصل کره و همان کیفیت در بازار انجام می شود. اما برخی ظریف کاری هایی دارد.
مثلاً ممکن است بسته بندی در چین انجام شود و روی کارتن دقیقاً نوشته شده ساخت کره یا چین.

در برند هایی مثل اگرو ماشین که در ایران فعال هستند، حتی ساخت کره روی بدنه دستگاه وجود دارد. اما طبیعی است که چینی و مونتاژ ایران است. این ها که حک کره برجسته ای روی بدنه دارند ، دلیل اصلی در واقعی بودن و اورجینال بودن نیست.

در نتیجه خرید علف زن را باید از مراکر فروش معتبر انجام داد.

لازم به ذکر است که عدم واردات اجناس از کشور هایی مانند کره و ژاپن به دلیل تحریم ها و قیمت ارز در سال ۱۴۰۲ سبب شده تا دیگر اصل کره ای در بازار نباشد. هر چند همان گونه که اشار شد، روی قطعات، موتور یا کارتن ساخت کره نوشته شده باشد.

 

علف تراش طرح knc

نحوه خرید علف زن دوشی KNC اصلی

نحوه خرید علف زن دوشی KNC از نوع اصل همان شیوه ای است که برای خرید سایر دستگاه های کشاورزی به کار می بندید. اما به دلیل این که حساسیت شما بر روی اصل بودن دستگاه می باشد، انتخاب فروشگاهی که خوش نام و معتبر باشد کار اصلی شما در خرید مارک های اورجینال است.

از طرفی برندKNC علاوه بر نوع دوشی دارای انواع پشتی ، آن هم پشت بلند می باشد.
پس مشتریان و مصرف کنندگان به راحتی می توانند بهترین گزینه را برای خود در خرید انتخاب کنند.

قیمت این دستگاه و برند را در بخش انتهایی بررسی می کنیم. اما نکته اصلی است که این مارک کلاً ۴۳ سی سی است. یعنی نوع ۵۲ سی سی ندارد.

حتی انواع طرح چینی مثل برندی چون دلفین هم که طرح این مارک را دارد. البته بسیار باکیفیت هم هست، ۴۳ سی سی طراحی شده است.

در عین حال باید بدانید که دوزمانه هستند.
دو زمانه بودن دستگاه های علف زن آن ها را مناسب برای انواع الحاقی ها و سایر کاربری ها می کند.

به صورت غیر حضوری یا حتی حضوری می توانید دستگاه علف زن دوشی KNC را از ادوات کشاوری آرتان و نیز فروشگاه هایی چون دیجی کالا تهیه کنید.

در عین حال ارسال ها را به سرعت و با کمترین زمان خواهیم داشت.

علف زن دوشی و پشتی knc

قیمت بازار انواع علف زن دوشی

در این قسمت سوال مهم که همیشه پرسیده می شود را بررسی می کنیم، قیمت انواع علف زن دوشی چقدر است؟

پاسخ به این بر می گردد که اولاً مارک اصل است یا طرح؟
دوماً تعداد خرید شما چقدر است؟
قیمت علف زن چینی دوشی از ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان شروع می شود.
اما برند های معتبر مثل KNC حتی انواعی که اورجینال نیستند، از حدود ۴ میلیون تومان شروع می شوند.
نمونه پشتی در هر برندی ۲۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان بالاتر است.
همچنین اگر برند متفرقه باشد، خب قیمت مناسب تری نسبت به انواع مارک و اصل دارد.

حتی همین برند هوندا با این که چهار زمانه است و عموماً حتی انواع چینی اش گران تر از انواع دو زمانه می باشد، در اصل باید کره ای باشد. ولی متأسفانه اصل کره ای اش را الان در سال ۱۴۰۱ در بازار بیش از ۹ میلیون و۵۰۰ هزار تومان می توان یافت. قیمت هایی که در حال حاضر در بازار از علف زن مشاهده می کنید، در خرید عمده بیش از ۱۰ یا ۲۰ دستگاه با تخفیف از سوی وارد کننده ها همراه است.

لازم است پس از خرید علف زن دوشی KNC و سایر مارک ها با نحوه کار با آن آشنا شوید که در مقاله طرز کار با علف زن در انواع مختلف توضیحات خوبی را می توانید دریافت کنید. همچنین در دفترچه راهنمای علف زن علف زن KNC نکات خوبی بیان شده است.

علف زن دو زمانه پشتی

 

علف زن knc چهار زمانه چند است؟

همان طور که می دانید یکی از مدل های خاص علف زن که مشتری زیادی دارد، انواع چهار زمانه می باشد. برخی با وجود قیمت بالای این نوع به دلیل این که میتوان کار طولانی مدت را با کمک آن انجام داد و نیز میزان خرابی بسیار کمتری دارد ،می خواهند. اما بعضی موقع باید بدانید که در همه برند های انواع ۴ زمانه وجود ندارد. یا حداقل اگر هم تولید شده وارد بازار ایران نشده است.

مارکی مثل knc یک مارک دو زمانه است. اصلاً چهار زمانه ندارد که دنبال قیمت و خرید آن باشید.

مدل های چهار زمانه عموماً طرح هوندا و یا همان هوندایی ها هستند. پس در اصل اگر دنبال علف زن چهار زمانه کره ای هستید. نباید سراغ knc را بگیرید.

لازم است بدانید که مارک کا ان سی از جمله دو زمانه هایی است که خرابی و استهلاک کمی دارد. در نتیجه هزینه ای که می پردازید می تواند کمک کند تا در ادامه هزینه های تعمیر و سرویس  دستگاه تان، کمتر شود. بر خلاف بسیاری از برند های چینی که ارزانند و البته پر خرج در خراب شدن.

در ادوات کشاورزی آرتان انواع علف زن دوشی knc و مدل های پشتی اصل و طرح عرضه می شود. خوشبختانه حتی مدل های طرح  ایرانی مثل تولیدات اگرو و انواع چینی کیفیت بازار پسندی از خود نشان داده اند.

 

واردکننده علف تراش knc در ایران

شاید گمان کنید که همه برند های معتبر و مشهوری که در بازار هست دارای نمایندگی و یا واردکننده اصلی و رسمی هستند. اما باید بگوییم که در ادوات کشاورزی و باغبانی شاید این گونه نباشد. نمایندگی در ایران برای برند های محدودی فعال است. علف تراش knc هم توسط نمایندگی خاصی وارد نمی شود. این یعنی این که ممکن است هر تاجری آن را وارد کند. اما این که گزینه های مشابه با این مارک در بازار زیاد هست هم از همین چالش نشأت می گیرد.

در حقیقت تجار اگر با واسط اصلی یک برند به توافق برسند واردات را انجام می دهند. یا اگر کانال دیگری پیدا کنند که می توانند یک برند را اصلی و با قیمت رقابتی تر روانه بازار کنند،این کار را انجام می دهند.

اما اگر نمایندگی رسمی و انحصاری داشته باشد، این بی نظمی و آشفتگی وجود ندارد.

اصل این برند کره ای است. اما خب برند های چینی با حک کره و حتی حک برجسته در بازار هست. کارتن و بسته بندی نشان دهند مونتاژ بودن آن خواهد بود. خرید از نمایندگی معتبر تنها عامل اعتماد به این است که برند اورجینال را به قیمت خوب خریده اید.

علفتراش اصلی کره

 

دفترچه راهنمای علف زن knc دوشی و پشتی

یکی از دلایلی که شاید اغلب مصرف کنندگان دنبال خرید حضوری از فروشگاه های شهرشان حتی با قیمت بالا تر در اجناس هستند، این است که می خواهند دستگاه ها مونتاژ شده و آماده به کار  دریافت کنند.

یعنی روش کار با دستگاه و راه اندازی و یا حتی نکاتی مانند میزان و درصد و نوع  سوخت را به آن ها آموزش دهند.

دفترچه راهنمای موجود در اغلب برند های وارداتی به زبان اصلی است. شاید کمتر کسی توانایی خواندن حتی دفترچه های زبان انگلیسی را داشته باشد. برای همین دفترچه راهنمای علف زن knc کره ای یا چینی است که باز هم قابل استفاده برای عموم نیست.

اما در واحد پشتیبانی و فنی ادوات کشاورزی آرتان این امکان فراهم شده تا بتوانید به سادگی خودتان دستگاه را مونتاژ کنید. کلیه سوالات احتمالی تان هم در این واحد پاسخ داده خواهد شد.

البته در دفترچه ها عکس هایی هم وجود دارد که کار را برای شما آسان می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + شش =