قیمت علف زن کوله پشتی چهار زمانه در تهران

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت علف زن کوله پشتی چهار زمانه در تهران
34

قیمت علف زن کوله پشتی چهار زمانه در تهران احتمالاً برای افراد مختلف می تواند سبب شود تا حتی برای خرید تکی هم سراغ بازار تهران بروند. اما از نظر هزینه های رفت و آمد، کارشان مقرون به به صرفه نیست. برای همین آنلاین خرید می کنند.

قیمت علف زن کوله پشتی چهار زمانه و دو زمانه از انواع دوشی بیشتر است. چرا با این وجود انواع علف زن چهار زمانه همچنان مشتریان خاص خود را دارد؟ متخصصان می گویند علف زن چهار زمانه خوش روشن است. یعنی به سادگی روشن می شود و نیاز به چند بار هندل زدن نیست.

در عین حال کم صدا است. و خرابی و استهلاک کمتری هم دارد.

اما خب اگر آمار کلی در فروشگاه های ابزار و ادوات کشاورزی و صنعتی که عرضه کننده این دستگاه هستند بگیرید، فروش مدل های دو زمانه به صورت میانگین بالاتر است.

شاید دلیل اصلی این است که واقعاً برای تعمیر انواع چهار زمانه باید هزینه و زمان زیادی خرج کنید. این عیب در بازار و اقتصاد کنون کشور اصلاً مورد توجه نیست.

با این وجود برای خرید علف زن در هر مدلی اگر قرار است از شهرستان اقدام کنید خرید حضوری مناسب نیست. آنلاین از طریق سایت ها و پیج های معتبر اقدام نمایید، بهترین گزینه خواهد بود.

علف زن پشتی دو زمانه

قیمت بهترین علف زن کوله پشتی

خب قیمت علف زن کوله پشتی چهار زمانه در مارک های موجود در بازار مثل اگرو، رویال و یا ds می تواند از ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آغاز شود و تا مدل هایی که تایلندی اصل هستند و یا حک هوندا دارند به حدود ۱۰ میلیون تومان برسد.

انواع دوشی این مدل ها ۲۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان اختلاف قیمت دارند.

قیمت انواع دو زمانه در کوله پشتی ها کمتر از ۴.۵ میلیون تومان است.

اما شاید سوال پیش آید در بین علفتراش های موجود بهترین مدل علف زن کدام است؟ انواع دوشی یا پشتی؟

مدل دوشی به مراتب به دلیل امکان کاربری بیشتر برای تان بهتر است. اما پشتی ها خرابی بیشتری هم دارند. چون میله با یک لوله خرطومی شکل به موتور وصل می شود. همین سبب می شود تا استهلاک این قسمت زیاد شده و خرابی ها اغلب از این بخش باشد.

در نظر داشته باشید همکارانی که عمده و در شفت های ۱۰ الی ۲۰ عددی یا حتی بیشتر خرید می کنند، درصد تخفیف خوبی در خرید نقدی خواهند داشت. این درصد خرید می تواند حاشیه سودشان را برای فروش در فصل هایی که دستگاه پر متقاضی است بالا ببرد.

 

علف زن چند کاره کنزاکس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 1 =