قیمت چمن زن موتوری در تهران

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت چمن زن موتوری در تهران
427

قیمت چمن زن موتوری در تهران را فاکتور های مختلفی معین می کند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به مارک و کشور سازنده اشاره کرد. سایر موارد در ادامه مطرح خواهد شد.
تهران کلان شهری است که تقریباً می توان همه اجناس مورد نیاز را در آن با تنوع بالا و قیمت های مختلف خریداری نمود. حتی اگر شرکت های واردکننده و یا تولید کننده در شهرهای دیگر باشند، برای دسترسی بیشتر مشتریان خود در تهران یک دفتر فروش دارند.
اما در مورد ابزارآلات باغبانی و فضای سبز مثل انواع چمن زن باید دقت کنید که اگر مصرف کننده هستید و یا اگر فروشگاه دارید، تنها نرخ چمن زن دلیل شما در خرید این دستگاه نباشد.

قیمت چمن زن در بازار

همان طور که در بالا اشاره شد، یکی از عوامل اصلی در تفاوت در قیمت های موجود در بازار برای هر ابزاری کشور سازنده و مارک می باشد. اما دیگر فاکتور ها چیست؟
فاکتور مهم دیگر در قیمت ماشین چمن زن، موتوری یا دستی بودن آن است.
قیمت دستگاه چمن زن دستی که برای ویلا و مصارف خانگی است، ارزان تر از انواع موتوری خواهد بود. در انواع دستی سبد حجم محدودی دارد. اندازه ارتفاع برش قابلیت تنظیم ندارد. در سال ۱۴۰۲ هم نرخ آنها حدود ۴ میلیون تومان شد.
قیمت چمن زن همچنین به عرض برش ها، برقی یا بنزینی بودن و ظرفیت کاری هم مربوط می شود.
اگر فروشنده چنین دستگاه هایی هستید و یا اگر مصرف کننده می باشید. بهتر است، مساحت زمین و نیز مسطح و هموار بودن یا شیبدار بودن زمین را هم در زمان خرید در نظر بگیرید.

انواع مدل موتوری اکنون بیش از ۱۱ میلیون تومان است. این یعنی این که برای خرید چمن زن های بنزینی یا برقی باید از نظر بودجه ای، مساحت کاری و  مدت زمانی که می خواهید از دستگاه استفاده کنید، توجیه کافی داشته باشید.

چمن زن نفربر موتوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =