قیمت کولتیواتور اکسل در نمایندگی

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

قیمت کولتیواتور اکسل در نمایندگی
168

قیمت کولتیواتور اکسل در نمایندگی در انواع دیزلی و بنزینی می تواند بسیار مناسب تر از فروشگاه های مختلف سطح شهر باشد. اما این که کدام مدل را خرید کنید، گزینه اصلی است که باید در زمان خرید دقت کنید.

زمانی که برای خرید تیلر های کشاورزی دنبال مدل مناسب خود می گردید، قطعاً سوالات زیادی ذهن شما را درگیر می کند. این که در نهایت کدام مدل را پسند کنید شاید اصلاً مرتبط با قیمت نباشد. بررسی بودجه و قیمت باید در مرحله پایانی قرار گیرد.

یکی از برند های تیلر کولتیواتور در انواع دیزلی و بنزینی را می توان اکسل نامید. اکسل هم برندی چینی است که البته رنگ سبز بدنه آن را متمایز می کند.

در بین انواع تیلر موارد زیر را باید در شرایط انتخاب بررسی کنید.

سوال اول این که شما چقدر کار در باغ و مزرعه دارید؟ در حقیقت حجم کاری در مدل انتخابی بسیار موثر است. اگر مساحت کمی دارید در حد ۲ الی ۵ هزار متر مربع شاید گزینه اول در خرید کولتیواتور انواع بنزینی باشد. اما بیشتر از این مقدار را باید مدل های دیزلی انتخاب کنید.

سوال مهم بعدی این است که نوع خاک زمین چیست؟ آیا سفت و سنگلاخی است و یا خاک نرم و رسی دارد؟ برای این حالت باید خاک نرم را با تیلر های بنزینی شخم بزنید.

پس از این موضوع قیمت کولتیواتور موضوع بعدی خواهد شد. قیمت کولتیواتور اکسل در حال حاضر که در شهریور ۱۴۰۲ هستیم ۱۵ میلیون تومان است. انواع دیزلی از این برند هم بیش از ۱۷ میلیون تومان باید هزینه کنید. مدل های دیزلی در انواع ۵اسب قیمت مناسب تری دارند. البته همیشه قیمت تیلر در تابستان بسیار مناسب تر از پائیز و زمستان خواهد بود.

کولتیواتور دیانا

نمایندگی تیلر اکسل در ایران

همان طور که می دانید تیلر اکسل وارداتی است.تقریباً در ایران کلیه برند ها حتی کولتیواتور کاما هم واردات از چین دارد. در ایران برخی برند ها گیربکس و یا شاسی تولید می کنند. اما هنوز کاملاً بومی سازی نشده اند. برند هایی مثل اگرو و اکسل و راتو هم چینی هستند. اما اگرو در ایران بسته بندی می شود. برای همین شاید ایرانی به نظر بیاید.

پس واردکننده می تواند در شهر های مختلف نمایندگی داشته باشد. معمولاً افراد مختلف که توان فروش بالا و پاسخگویی به مشتریان در استان دارند درخواست نمایندگی را به شرکت های تولید یا وارد کننده می دهند. خب دارای امکانات و مزیت هایی هم نسبت به سایر فروشگاه ها هستند. مثل خدمات پس از فروش، امکان تأمین انواع برند ها و مدل ها با بهترین قیمت، داشتن قیمت مناسب تر برای مصرف کنندگان .

تیلر کولتیواتور بنزینی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 4 =