مرکز فروش انواع چمن زن موتوری

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

مرکز فروش انواع چمن زن موتوری
409

مرکز فروش انواع چمن زن موتوری مدل هایی که با بنزین کار می کند را در کنار انواع دستی و برقی دارد. اما باید دید کدام مدل برای شما بهترین گزینه است.
شاید داشتن یک زمین چمن و فضای سبز، شاداب آرزوی هر یک از ما باشد. اما در نظر داشته باشید که باید برای رسیدن به هر هدفی، کارهایی را هم انجام داد.

چمن پس از آن که شروع به رشد می کند، با رسیدن به ارتفاع خاصی باید کوتاه شود. اگر این نکته ساده را فراموش کنید و یا در زمان مناسب کار اصلاح را انجام ندهید، شاهد پژمردگی و خراب شدن چمن ها خواهید بود. حتی اگر کود مناسب و آبیاری کافی انجام شود.
خب برای این کار نیاز به ماشین چمن زن دارید. این دستگاه کار شما را برای اصلاح چمن ها ساده تر می کند. اما هر مدل و نوعی از ماشین های چمن زن برای متراژ خاص و نوع خاصی از زمین های چمن تولید شده اند.

در مورد انتخاب درست دستگاه چمن زن هم دو هدف محقق خواهد شد.

  • اول این که در حین کار کمترین میزان وقت و انرژی را صرف خواهید کرد و در نتیجه اصلاح چمن ها و کار با دستگاه چمن زن برایتان لذتبخش خواهد بود.
  • دوم این که اگر انواع موتوری چمن زن را انتخاب کنید، به موتور دستگاه کمتر فشار می آید و طول عمر دستگاه و کارایی اش بهتر می شود. مضافاً این که در مورد زمین های ناهموار قدرت مانور بهتری خواهید داشت. البته اگر مدل درست را انتخاب و خریده باشد.

چمن زن بنزینی

انواع دستگاه چمن زن موتوری

خب انواع دستگاه چمن زن موتوری که در بازار و فروشگاه های ابزارآلات باغبانی و لوازم کشاورزی وجود دارد کدام ها هستند؟

  • چمن زن موتوری بنزینی که این نوع چمن زن ها مختص زمین های بزرگ و متوسط تولید می شوند. در برخی از مارک ها دارای گیربکس هم هستند. در حقیقت چمن زن موتوری با سوخت بنزینی به دلیل داشتن قدرت مانور بیشتر و قدرت موتور بهتر می تواند در زمین ناهموار بهتر کار کند.
    اما سر و صدای این نوع از ماشین های چمن زن موتوری را باید بتوانید تحمل کنید.
  • چمن زن برقی که موتور آن با برق ۲۲۰ ولت کار می کند. در نتیجه دارای سیم و کابل چند متری است. می توان در زمین های کوچک و متوسط از توان های مختلف از این نوع چمن زن استفاده کرد. صدای کمی هم دارد و در مراکز درمانی مورد استفاده است.
  • چمن زن تراکتوری که آن هم بنزینی است و با بیش از ۷ اسب بخار برای زمین های ورزشگاه ها کارایی دارد و مثل ماشین دارای چند دنده جلو و عقب می باشد. کابینی برای حمل کاربر داشته و کار با آن بسیار ساده می باشد. حجم سبد ضایعات و وزن این مدل ها هم در مقایسه با انواع موتوری دیگر بالا است.

در هر صورت چمن زن موتوری با مدل های مذکور می تواند کار را ساده و سریع انجام دهد. اگر از انواع گیربکسی خریداری شوند کمترین میزان فشار کاری را متحمل خواهید شد. پس مشورت با افراد متخصص را به صورت رایگان در ادوات کشاورزی آرتان فراموش نکنید.

چمن زن موتوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =