مرکز فروش چمن زن تراکتوری در کشور

artancompay1

artancompany22@gmail.com

09129218622

شنبه تا چهار شنبه 8 تا 16

مرکز فروش چمن زن تراکتوری در کشور
398

مرکز فروش چمن زن تراکتوری در کشور، مارک های معدودی از این نوع ماشین آلات فضای سبز را عرضه میکند. مشتریان اصلی این نوع ماشین چمن زن قطعاً سازمان های ورزشی و نیز شهرداری ها می توانند باشند.
چمن زن ترکتوری یکی از ماشین آلات فضای سبزی است که متأسفانه مانند اغلب دستگاه های ابزارآلات باغبانی وارداتی است و در داخل تولید ندارد. هر چند کشوری که می تواند ماشینی مثل کمباین و یا تراکتور را بسازد، توانایی ساخت این ماشین ها را هم دارد.

چمن زن تراکتوری چیست؟

ماشین چمن زن دستگاهی است که باید تیغه های گردان داشته باشد، تا چمن ها را کوتاه کنند. انواع تراکتوری ماشین چمن زن دارای یک کابین برای اسقرار کاربر هستند و در نتیجه به جای هل دادن دستگاه، به راحتی می توان آن را مانند ماشین راند.
چمن زن تراکتوری دارای دنده می باشد. و می تواند به جلو و یا عقب برود. سرعت آن در غالب برند ها و مدل ها بیش از ۹ کیلومتر بر ساعت نیست.
این مدل از دستگاه چمن زن می تواند روی سطوح شیبدار هم کارایی داشته باشد.

کاربرد چمن زن تراکتوری

اما با مشخصات گفته شده کارایی چمن زن نفربر برای کجا است؟

  • چمن زن نفربر یا تراکتوری حجم کاری بالایی دارد. پس زمین باید بزرگ باشد. مثل زمین های پارک ها، ورزشگاه ها و نیز زمین های گلف.
  • این ماشین ها دارای قدرت موتورهای مختلفی هستند که از ۷ اسب بخار به بالا است. در نتیجه می توان با توجه به وسعت کاری مدل های با قدرت موتور مناسب را انتخاب کرد.
  • در چمن زن بزرگ تراکتوری سبد جمع آوری در پشت و یا کنار قرار گرفته و میتواند ضایعات را خرد کرده و با حجم بالا ذخیره نماید. قابلیت هایی چون مالچ پاشی هم در این مدل ها وجود دارد.

چمن زن تراکتوری

مرکز فروش چمن زن تراکتوری با گارانتی

مرکز فروش دستگاه چمن زن در صورتی که معتبر باشد، دارای گارانتی خواهد. البته نه تنها چمن زن تراکتوری که انواع مدل های دستی و موتوری را با خدمات پس از فروش و گارانتی عرضه می کند.
مرکز فروش چمن زن همچنین باید بتواند، قطعات یدکی را عرضه کند. زیرا چنین ماشین آلاتی با یکبار خرید کردن، چندین سال باید کار کنند.
در مرکز فروش چمن زن نفربر و ماشین آلات کشاورزی دیگر در سراسر کشور مارک هایی چون:

  • وایکینگ
  • افکو
  • GGP ایتالیا
  • آلکو

برخی مارک های چینی مثل گاردن که البته تحت لیسانس کمپانی BRIGSS آمریکا تولید می شود.
عرضه می گردند.

چمن زن تراکتوری با حجم مخزن بیش از ۳۰۰ لیتر می تواند در زمان کوتاهی مساحت های بزرگ را به زیبایی هر چه تمام متر اصلاح کند. اما قیمت این نوع چمن زن ها اکنون در سال ۱۴۰۱ مهر ماه، بیش از ۱۵۰ میلیون تومان است. برای همین است که سازمان های خاص مشتری آن هستند.

فروش چمن زن نفربر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =